RSS Flöde

Oundviklighetenstomhetskänsla

Postat den

Vissa beslut gör en olycklig, så olycklig är jag men det är oundvikligt.

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Uff då. Hoppas att det som beslutet grundar sig på i slutändan kommer att göra dig bättre till mods. Olycka är inget jag önskar någon. *Jag tar min arm och lägger om dina axlar för en stund- sen tar jag och berättar ett dåligt skämt så att du får skratta åt något mitt i allt elände*

    Svara
    • ❤ Beslutet är taget och framfört och olyckligare än jag är nu kan jag nog inte vara.

      Jag har lovat min familj att inte ha för många *to do* och nu blev jag tvungen att ta bort en sak som stått mig viktigt i flera år. Känner mig endå olycklig.

      Svara

Kommentera

