RSS Flöde

kan du handla ut åt mig i helgen?

Postat den

Bild

Jag hittar presentkortet som jag fått av mamma i julklapp och lägger fram den på köksbänken. Efter en stund kommer Linnea hem.

– Du kan jag få det där presentkortet?

– Vilket? frågar jag

– Det som ligger på köksbänken, svarar hon

– Men det är ju på systembolaget? 

– Ja!! men jag vill ha en rosé champange till  helgen, säger hon

– Men JAG KAN JU INTE HANDLA UT ÅT DIG FATTAR DU VÄL!!

– Äsch jag fixar det där på annat håll…. Mamma kan jag få en hundring till helgen?

Men whaaaaaaaaaaaattttt !!!

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Klimatflyktingen

    Små barn små bekymmer…..

    Svara
  2. 😉 Ja, det där har man ju hört. Min tonåring fyller nu 20 i år. Undrar om hon kommer springa ned dörrarna till Systembolaget i början eller inte? För just rosa mousserande.

    Svara
  3. haha… känner igen det där…
    M.v.h ”Xett”

    Svara

Kommentera

