RSS Flöde

Glad tjej ramlar snyggast

Postat den

Jag testade en ny grej. Jag plankade i motionsspåret. 100 meter från där Ana ramlade förra veckan så tänkte jag

Jag tar diket där crossen kört så just där slängde jag mig med våld ner i lersmeten.

Varför göra det enkelt?

Ana fick nackspärr när hon likt en dinosaurie raptor slängde huvudet för att se min landning.

20120515-191226.jpg

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Klimatflyktingen

    Trodde man sprang i ett motionsspår men hade tydligen fel ;D

    Svara
  2. Skitiga ungar är lyckliga ungar?! HAhahahaha.. det gäller nog gam..lite äldr…medelål…samtilga ålderskategorier.

    Svara

Kommentera

