RSS Flöde

Perfekt för heta sommarnätter

Postat den

Min bästa investering är en bomullsvirkad filt från Hemtex.

Jag kan inte sova utan täcke och en nu har jag köpt en tung virkad filt med många stora mönsterhål och den är perfekt i sommarhettan.

Egentligen köpte jag den i våras för att den var så fin och skulle passa bra när den hänger på sängkanten. Eller rättare sagt jag köpte 2 givetvis men *P* har inte förstått hur perfekt den är ännu så han ligger där med sitt varma täcke funderar på att chocka honom med att byta ut mot duntäcke i natt 🙂

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

Kommentera

