Dagsarkiv: 5 februari, 2010

Saker som gör mig lycklig (efter ett glas vin)

Mina barn (Jossan och Linnea)

Min man *P*

Min barndomskamrat Fabbe

Min Fabbur igen (hon är mitt liv, min luft och mitt vatten som jag brukar säga)

Mitt arbete

Mina chefer (ingen nämnd ingen glömd)

Min trainersitups PT (igen)

Mina arbetskamrater

Mina vänner

Mina absolut närmsta vänner igen

Min familj (ingen nämnd ingen glömd ni är alla där i mitt hjärta)

Mitt gudbarn och hennes syskon

Mina vänners barn

Mina hundar

Min rejserbilur

Min bilur igen

Min bil igen

Mitt hus

Min garderobur

Mina skour

Min blogg (alla ni som orkar läsa)

Okej jag vet ett glas vin, sen ballade jag ur för kvällen

nåt säger mig att…

201002051446.jpg

nåt säger mig att jag får problem när jag ska fylla i dagens intag.

Den där Erik Svensson

Han mailar mig jämt. Nu skriver han *Kolla in priset på drömbilen*

 

Usch jag orkar inte med Erik Svensson idag han kanske tror vi känner varandra. Sen verkar han så mån om mig han skriver *DU HAR BUD KVAR PÅ KONTOT*

Tänk jag som aldrig ens satt in några pengar.

 

Vad du än gör tänk positivt *ta en till*

Min träningspolare hade som förslag igår när vi åt frukost att vi skulle skriva ner det vi äter trycker i oss.

Chokladboll.jpg

Direkt när jag kommer hem in genom dörren så ringer telefon. Jag slår på en kopp kaffe och ställer mig vid bardisken. Samtidigt trycker jag i mig 2 st chokladbollar utan att tänka på det.

Chokladboll.jpg

När samtalet är över funderar jag direkt på hur jag ska mörka det här i min loggbok.

7314710510005.jpgLådan är ivarjefall halvfull idagChokladboll.jpg