dom gror i magen sen skiter man ut hela frukter !!

Linnea älskar frukt. I fredags köpte hon 12 stycken passionsfrukter och smällde i sig. I går köpte hon 12 stycken passionsfrukter och har redan smällt i sig dom med.

– Men så där många kan du ju inte äta, klagar jag.

– Det är jättegott, svarar hon

– Så många då finns det risk att med dom alla kärnorna så kan nån börja gro och sen så växer det passionsfrukter som du en dag skiter ut.

– Aldrig ! svarar hon.

Jahapp då försvann en del av mitt nöje när det gäller att lura henne.

passionsfrukt_1191705159_7999578.jpg

 

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

Ett svar »

  1. Låter som när jag under förra julen blev bjuden på grannjävelns hemknådade marsipangris; ganska snart kom den ut hel igen …*Sten får magont av bara minnet.*

    Svara
  2. Ohh det är så gott jag brukar ha ett par i juicepressen på morgonen fast i dag har jag glömt att köpa några så det får bli äpple och appelsin i morgon,

    Svara
  3. Jag trodde du menade såna där, vahettere, kärleksfrukter. Barn alltså.Ungefär samma sak, av beskrivningen sett då då.

    Svara
    • stämmer oxå bra i beskrivningen men gode gud måtte det dröja många år innan Linnea får bebisar.. För då har hon käkat fel frukt *asg*..

      Svara

Lämna en kommentar